måndag 26 november 2007

Några dagar väck, några dagar off

Det blev, som väl är, inget shoppat på Buy Nothing Day. Jag blev sjuk och lyckades bara ta mig till mataffären för att köpa juice och apelsiner, och det kan väl ändå inte räknas. Sen dess har jag legat sjuk i något konstigt som gör ont i hela kroppen.

Nu har jag repat mig såpass att jag följer med resten av Westander-kontoret till Bryssel på studieresa i två dagar. Väckarklockan kommer att ringa klockan fyra i natt och taxin kommer klockan fem. Hu.

Har 40 euro kvar från sommarens Greklandsresa som jag tänker spendera på något helt fruktansvärt onödigt om tillfället dyker upp. Helst en ny parfym. (Ser nu hur illa det ser ut i förhållande till mitt förra inlägg, men...)

Hur som helst -- jag skulle skriva varför det har inte blivit några inlägg på några dagar, och varför det dröjer ytterligare några dagar innan det blir några fler. På återseende!

Inga kommentarer: