tisdag 1 maj 2007

Putsat utsikten och insikten

Sådär, nu har jag stökat om lite här på bloggen. Liksom när man putsar rutorna på våren och det plötsligt blir ljusare och somrigare. Så man kan se ut lite bättre, och kanske inse lite mer också.

Ändrat titeln har jag också gjort, eftersom jag inte har många veckor kvar på Berghs. Skönt det, jag är redan någon annanstans i tanken. Det har varit roligt att plugga och att stoppa in andras erfarenheter i hjärnans alla fack, men det ska bli ännu roligare att jobba och få tillfälle att plocka fram dem och med dem till hjälp göra mina egna erfarenheter.

Har bytt foto på mig själv också, mest för att ombyte förnöjer och för att håret har växt sen sist. Eller för att putsa lite på mitt personliga varumärke? (Jag kan dock lova att kärnvärdena är de samma.) Men vänta, vad är det för tuss vid örat...? Tur det finns PhotoShop. Vi ses.

3 kommentarer:

Nils Hjalmarson sa...

Najs, även om jag gillar grönt. Jag ser fram emot att läsa Sveriges mest aktuella mediastrategiska analyser här.

Kram
Nisse (som också möblerat om)

Caroline Look sa...

Sommarfint på bloggen! Har precis kollat halva Marie Antoniette-filmen, bilden på dig känns som tagen där ur. Så söt!

M. sa...

Bättre!
I like it.